جستجو

خرید المنت میله ای

خرید المنت میله ای

خرید المنت میله ای کاربردهای فراوانی در صنعت دارند و از روکش های لوله ای استیلی، مسی و آلومینیومی ساخته می‌شوند. درون لوله المنت های میله ای سیم کروم نیکل فنرشده که با خاک اکسید عایق سازی شده وجود دارد.

این عایق اکسیدی باعث می‌شود تا سیم های داخل با لوله بیرونی اتصال جریان پیدا نکنند. قسمت پایانی المنت های میله ای را به وسیله پیچ دو سر و دستگیره عایق می‌بندند تا این قسمت بر اثر حرارت زیاد داغ نکند و بتوان به آسانی این المنت را حمل کرد.

کاربردهای المنت میله ای

این المنت ها کاربردهای گسترده ای دارند. از جمله کاربردهای اصلی المنت میله ای می‌توان به:

  • استفاده برای یخ زدایی
  • استفاده در ماشین جوجه کشی
  • استفاده در لباسشویی
  • استفاده در سوفاژ
  • استفاده در اجاق گاز
  • استفاده در اتو
  • استفاده در فر

اشاره کرد. المنت های میله ای در لوازم خانگی متعدد دیگری نیز به کار می‌روند که در این مقاله سعی کردیم مهم ترین آن ها را خدمتتان معرفی کنیم.

خرید المنت میله ای بسته به نوع کارکرد به انواع مختلفی از جمله موارد زیر تقسیم می شوند:

  • المنت میله ای گرد دو سر باز
  • المنت میله ای یک سر
  • المنت میله ای متریک یک سر
  • المنت میله ای تیغ دار نازک
  • المنت میله ای مینی
  • المنت میله ای هاپر

مزایای خرید المنت میله ای

خرید المنت میله ای یکی از پرکاربردترین انواع المنت حرارتی هستند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این المنت در مقایسه با سایر المنت ها قیمت مقرون به صرفه است.

مزیت دیگر المنت های میله ای شکل ظاهری خوب است که این امکان را می‌دهد در اکثر پروژه ها و کارها بتوان از این نوع المنت بهره برد. و در آخر اگر ضربه شدیدی به المنت میله ای وارد نشود طول عمر و کارایی بالایی را می‌تواند داشته باشد پس سعی کنید در حفظ این المنت کوشا باشید تا بتوانید مدت زمان زیادی را از آن بهره ببرید.

خرید المنت میله ای

خرید المنت میله ای استخری

این نوع المنت همانطور که از نامش پیداست، جهت گرم کردن آب استخرها و حتی مخازن آبی نیز استفاده می گردد. برق مصرفی المنت استخری می تواند به صورت تک فاز و سه فاز تامین گردد.خرید المنت میله ای

ابعاد آن کاملاً بستگی به ابعاد استخر دارد و در وات های مختلفی نیز تولید می شود.این نوع المنت ها در ارتفاع های یک تا چهار متری استخر ها قابلیت نصب و اجرا دارند.

ساختار اصلی این المنت ها از سیم پیچهای نیکروم و با روکش مس، آلومینیوم و یا استیل تشکیل شده است. به طوری که بدنه و سیم پیچ، هیچ اتصال الکتریکی با هم نداشته و این قابلیت را ایجاد می‌کنند تا با طول های مختلف به صورت خم در هر زاویه ای تولید و به کار گرفته شوند.

شایان ذکر است که این نوع المنت ها هیچ گونه خطر احتمالی برای شناگر نداشته و به آسانی در گوشه‌ای از استخر قرار داده می‌شوند و به تناسب حجم آن زمان مصرف می کنند تا آب به راحتی گرم شود.

المنت حرارتی آبگرمکن

این قطعه فلزی که تولید گرما را با دریافت جریان الکتریکی سه فاز و تکفاز در آبگرمکن ها میسر می سازد از روکش هایی با فولاد ضد زنگ ساخته شده است. که در برابر خوردگی و فرسایش بسیار مقاومت بالایی دارد و همانند المنت های U شکل استخری دارای سیم هایی از جنس نیکروم و یا آلیاژ تیتانیوم است.

توان مصرفی مختلفی نیز برای این سبک از المنت ها تعبیه شده است که منجر به مصرف پایین انرژی در مقایسه با سایر مشعل های گازی و گازوئیلی خواهد شد و به دلیل استفاده از جریان برق سازگار با محیط زیست خواهد بود.

از جمله مزایای استفاده از این المنت ها تعویض آسان و راحت آنهاست هرچند که به دلیل ساختار ویژه ای که دارند طول عمر و دوام بالایی برای خود رقم زده اند.

المنت های فین دار پره ای

از جمله کاربردهای اصلی این المنت ها در ساخت بخاری های صنعتی و کارگاهی، پکیج های تهویه مطبوع و پروژه های شیمیایی است. روکش اصلی المنت فین دار از جنس گالوانیزه و یا استیل است و در هر اینچ تعداد ۴ الی ۵ پره به کار گرفته می شود. این المنت ها عموماً دارای قطر خارجی ۵ سانتیمتر و قطر داخلی ۲۵ میلیمتر هستند.خرید المنت میله ای

از جمله مزایای استفاده از این نوع هیتر ها کاربرد یک فن در کنار آنها است که به واسطه استفاده از آن هوا به پشت المنت پرتاب شده و باعث گردش جریان هوا و در نهایت افزایش دما خواهد شد.

نکته حائز اهمیت در خصوص بکارگیری فین در اطراف المنت، سرخ شدگی هیتر دیگر صورت نمی‌پذیرد و این امر ایمنی بسیار ایجاد کرده و خطر احتمال آتش سوزی را به حداقل می‌رساند.خرید المنت میله ای

 

المنت میله ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× ارتباط مستقیم با فروشگاه