جستجو

کاربرد المنت تسمه ای

المنت تسمه ای تخت چیست؟

المنت تسمه ای این المنت به صورت یک صفحه سبک و تخت و بسیار مقاوم و ضد آب ساخته شده و می‌تواند ضخامتی در حدود ۲ تا ۵ میلی‌متر داشته باشد. همچنین به دلیل شکل ظاهری آن به آن المنت تمسه‌ای تخت گفته می‌شود. از این المنت در ‌مدل‌های مختلف برای ساختمان‌ها استفاده می‌کنند. در واقع المنت تسمه‌ای تخت یک وسیله کوچک گرمایشی مثل رادیاتور است که انرژی برق را به گرما تبدیل می‌کند و در مقایسه با گاز ارزان و به صرفه است.

المنت تسمه ای (کمربندی) به علت ابعاد کوچک وتوانایی تولید گرمای بسیار بالا در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد،صنايع ذوب و تزريق آلومينيوم كاربرد دارد كه به صورت استوانه قابليت نصب بر روي سيلندرها – لوله و مخازن را دارا مي باشد در ماشین آلات تولید لاستیک و بسیاری مارد کاربرد دارد.

بیشتر بدانید: کاربرد المنت میله‌ ای

 المنت تسمه ای

 

انواع المنت تسمه ای

  • مدل بدون پیچ

المنت تسمه‌ای که فاقد پیچ و مهره بوده و به شکل دایره است و قابلیت باز و بسته شدن ندارد؛ به همین دلیل سخت نصب می‌شود و کمترین استفاده در بین المنت‌ها را دارد.

  • مدل یک تکه

المنت تسمه‌ای که به صورت یک تکه بوده و از ساده‌ترین المنت‌ها است. این نوع در یک سمت نصب می‌شود و از یک طرف با حداقل تعداد پیچ باز و بسته خواهد شد. این مدل به دلیل آسانی در نصب و باز شدن کاربرد زیادی دارد.

  • مدل دو تکه

المنت تسمه‌ ای که به صورت دو تکه بوده و از هر دو سمت قابلیت باز و بسته شدن را دارد و به دلیل داشتن قطر زیاد و آسانی در باز و بسته شدن، کاربرد گسترده‌ای دارد.

  • مدل یک تکه انعطاف‌پذیر

از المنت تسمه‌ای یک تکه و انعطاف پذیر در شرایطی استفاده می‌شود که امکان استفاده از المنت دو تیکه وجود ندارد. همچنین در شرایط نیاز برای نصب و باز شدن زیاد این مدل مناسب است.

  • مدل چهار وجهی

این المنت تسمه ‌ای بر عکس مدل‌های قبلی که دایره شکل بودند دارای ظاهر مربع یا مستطیل است و به صورت دو تکه ساخته شده در اختیار ما قرار می‌گیرد و برای شرایطی که نیاز به جدا کردن المنت تسمه‌ای دارید مناسب است.

 المنت تسمه ای

نکات مهم هنگام خرید المنت تسمه ای

نکته مهم در خرید المنت مناسب، صرفه جویی در هزینه‌های آن است. نیاز هر فردی برای خرید المنت یا سیستم گرمایشی متفاوت است؛ به همین دلیل تولید کنندگان برای مشتریان خود سعی در تولید محصولات متنوعی دارند. فاکتورهای مهم هنگام خرید شامل موارد زیر است:

ولتاژ مناسب: با در نظرگرفتن ولتاژ مناسب برای کسب و کار یا ساختمان انتخاب مناسب آن بسیار اهمیت دارد.

کاربرد کلی: این که قرار است در چه مکانی از آن استفاده کنید و یا چه چیزی را گرم کند خیلی مهم است.

ابعاد و اندازه:  بررسی اندازه دستگاه و اندازه محل مورد استفاده از آن در انتخاب بسیار اثر گذار است.

تعداد:  گاهی در مکان‌های بزرگ مانند سالن‌ها به تعداد بسیاری از این المنت‌ها نیاز است. تعیین تعداد المنت بستگی به تجهیزات و فضای شما دارد.

توان خروجی: مورد مهم دیگر توان خروجی المنت است که در زمان خرید باید به آن توجه کنیم و انتخاب توان خروجی مناسب بستگی به اندازه مکان و نیاز ما دارد.

در صورتی که انتخاب درستی هنگام خرید داشته باشید، در طول زمان متوجه کاهش هزینه‌های انرژی و همچنین مصرف آن به صورت بهینه خواهید شد.

المنت تسمه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× ارتباط مستقیم با فروشگاه