جستجو

نکات مهم هنگام خرید المنت تسمه ای

خرید المنت تسمه ای

المنت‌ تسمه‌ای، شامل المنت‌های سرامیکی، المنت‌های حلقه‌ای، المنت‌های دور مخزن و المنت‌های کمربندی، یکی از پرکاربردترین انواع منت‌ها در صنعت می‌باشند. به دلیل ساختار ویژه‌ای که دارند، می‌توانند در صنایع مختلف به کار بروند.

این منت‌ها به دلیل شکل و کاربرد چندگانه‌ای که دارند، در صنایع الکتریکی و متالورژی بسیار استفاده می‌شوند. کاربرد اصلی آن‌ها در صنایع ذوب است و به این دلیل به عنوان المنت تسمه‌ای شناخته می‌شوند.

حداکثر دمای قابل تحمل توسط این منت‌ها ۷۰۰ درجه سانتیگراد می‌باشد. برای استفاده در صنایع ذوب آلومینیوم و قالب‌گیری فلزات با دمای ذوب پایین، این دما کافی است. از آن‌جایی که جنس بدنه‌ی داخلی متغیر است، اما روکش‌های آن‌ها معمولاً از جنس استیل یا ورق‌های گالوانیزه تهیه می‌شوند.خرید المنت تسمه ای

بیشتر بخوانیم: کاربرد المنت تسمه ای

برای استفاده از منت‌های تسمه‌ای، آن‌ها را بر روی لوله‌ها و سیلندرها نصب می‌کنند تا با عبور جریان برق، گرما تولید کنند. این گرما باعث ذوب شدن مواد داخل لوله‌ها شده و آماده فرآیند قالب‌گیری می‌شوند. ابعاد تقریبی هر حلقه از این منت‌ها ۲۵ در ۲۵ یا ۵۰ در ۱۰۰ میلی‌متر است

المنت تسمه‌ای

نکات مهم هنگام خرید المنت تسمه ای

نکته مهم در خرید المنت مناسب، صرفه جویی در هزینه‌های آن است. نیاز هر فردی برای خرید المنت یا سیستم گرمایشی متفاوت است؛ به همین دلیل تولید کنندگان برای مشتریان خود سعی در تولید محصولات متنوعی دارند. فاکتورهای مهم هنگام خرید شامل موارد زیر است:

ولتاژ مناسب: با در نظرگرفتن ولتاژ مناسب برای کسب و کار یا ساختمان انتخاب مناسب آن بسیار اهمیت دارد.

کاربرد کلی: این که قرار است در چه مکانی از آن استفاده کنید و یا چه چیزی را گرم کند خیلی مهم است.

ابعاد و اندازه:  بررسی اندازه دستگاه و اندازه محل مورد استفاده از آن در انتخاب بسیار اثر گذار است.

تعداد:  گاهی در مکان‌های بزرگ مانند سالن‌ها به تعداد بسیاری از این المنت‌ها نیاز است. تعیین تعداد المنت بستگی به تجهیزات و فضای شما دارد.

توان خروجی: مورد مهم دیگر توان خروجی المنت است که در زمان خرید باید به آن توجه کنیم و انتخاب توان خروجی مناسب بستگی به اندازه مکان و نیاز ما دارد.

در صورتی که انتخاب درستی هنگام خرید داشته باشید، در طول زمان متوجه کاهش هزینه‌های انرژی و همچنین مصرف آن به صورت بهینه خواهید شد.خرید المنت تسمه ای

خرید المنت تسمه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× ارتباط مستقیم با فروشگاه