جستجو

خرید المنت تسمه ای

نکاتی برای خرید المنت تسمه ای

خرید المنت تسمه ای برای کنترل فضا دو عنصر اساسی دما و گرما اهمیت زیادی دارد. انتخاب عناصر گرمایشی مناسب از نظر استاندارد و مناسب بودن دما باعث اطمینان بیشتر و بالا بردن سطح ایمنی می شود. کارایی دستگاه گرمایشی باعث بالا بودن سطح ساختمان ها نیز می شود. عملکرد دستگاه گرمایشی باعث کاهش هزینه های انرژی شده و بر عملکرد دستگاه ها تاثیر مستقیم می گذارد. برای خرید المنت تسمه ای ولتاژ اهمیت بالایی دارد. با توجه به تجهیزات و فضای مورد نظر انتخاب المنت نواری انجام می شود به همین دلیل در هنگام خرید المنت تسمه ای باید فضا را در نظر گرفت. بالا بودن اندازه و تنوع المنت های تسمه ای انتخاب آن را تا حد زیادی آسان می کند. استفاده از این المنت ها تا حدود زیادی باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

مزایای خرید المنت تسمه ای

المنت های تسمه ای به دلیل کوچکی بر روی دستگاه های مختلفی نصب می شوند. برای مدل های مختلف دستگاه در ابعاد مختلف، المنت تسمه ای مناسب وجود دارد زیرا سایز آن ها بسیار متنوع است. مدل های ضد آب المنت ها در شرایطی که آب نقش خنک کنندگی دستگاه را به عهده دارد مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی این المنت ها باعث می شود مصرف انرژی آن ها کاهش پیدا کند و بدون کم شدن توان تولید مصرف آن ها بسیار پایین بیاید. طول عمر بالای این المنت ها به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه و یا ورق فولاد است. المنت های حلقه ای مقاوم و مقرون به صرفه هستند و توان بالایی در تامین حرارت و گرما در ساختمان های صنعتی را دارند. المنت های حرارتی با پتانسیل بالا کمیاب تر هستند. در اینصورت المنت های دیگر می توانند جایگزین خوبی برای آن ها باشند.

انواع المنت تسمه ای

خرید المنت تسمه ای با عایق میکا برای مواردی استفاده می شود که دمای پایین مورد نیاز است. این متریال به دلیل مقاومت خوبی که در برابر خوردگی دارد عایق مناسبی به نظر می رسد. این عایق در محیط های مرطوبی که مواد شیمیایی دارد از ماندگاری بالایی برخوردار است. این المنت را می توان در صورت نیاز برش داد و یا بر روی آن سوراخ های متعددی ایجاد کرد. به دلیل کاربرد محدود این نوع المنت قیمت پایینی دارد. المنت نواری با عایق سرامیکی می تواند دمای بیشتری را تحمل کند. قطعات سرامیکی این المنت ها به صورت عایق عمل می کنند. به دلیل هدایت گرما و نگهداری انرژی حرارتی در اینگونه المنت ها کنترل آن ها از نظر دمایی دشوار است. المنت های تسمه ی نیز با عایق مواد معدنی تولید می شوند. در مکان هایی با دمای 1100 درجه سانتی گراد خرید المنت تسمه ای توصیه می شود. برای خرید المنت تسمه ای و دیگر محصولات می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

المنت سرنازل یا تسمه ای بخاطر شکل ظاهری تسمه مانند به این نام معروف شده اند.المنت های تسمه ای که در بازار به نام های المنت کمربندی و المنت حلقه ای یا المنت میکایی هم معرفی میشوند. معمولا در مدل هایی با عرض 2 تا 5 میلی متر در دسترس هستند و قطر آنها نیز بسته به نوع کاربری متفاوت است. در مدل ها و جنس های مختلفی در بازار موجود میباشند. این نوع المنت کاربرد وسیعی در صنعت دارد و در صنایعی که نیاز به حرارت مستقیم وجود ندارد استفاده فراوانی دارد

روکش این المنت از استیل و گالوانیزه و همچنین عایق الکتریکی که از جنس میکا است، ساخته شده است.این نوع المنت ها به اشکال مختلفی مانند تخت_حلقه ای_اشکال هندسی تولید می شوند. در ابعاد کوچک و حجم دار به صورت ساده سیم دار و فیش دار تولید می شود.
المنت های تسمه ای طوری طراحی شده اند که به طور مستقیم در داخل یا خارج یک سطح استوانه ای به کار برده می شوند و درجه حرارت بالا و تراکم توان مورد نیاز را برای متدهای درخواستی امروز فراهم می کنند.

گرمایش المنت تسمه ای نوعی گرمایش صنعتی غیرمستقیم است و هنگام گرم کردن مواد فرار و منفجره و همچنین لوله ها یا ظروفی که در غیر این صورت با استفاده از روش های گرمایش مستقیم گرم نمی شوند، ایمنی ایجاد می کند.

المنت های تسمه ای تولید شده دارای 3 نوع مختلف هستند:

المنتهای تسمه ای سرامیکی، المنتهای تسمه ای طلق نسوز، المنتهای تسمه ای آلومینیومی

روش کار به اینصورت است که المنت کمربندی محکم در اطراف سطح استوانه یا لوله بسته میشوند تا هم تماس بهتری با سطح مورد نظر داشته باشند و هم شکاف های هوا بین المنت و سطح لوله را از بین ببرند بنابراین حرارت را بطور یکنواخت در لوله یا استوانه توزیع میکنند

قیمت خرید المنت تسمه ای

تعیین قیمت المنت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. خرید المنت تسمه ای به دلیل قرار گرفتن در گرما با مقاومتی که در برابر دما دارد کیفیت آن مشخص می شود. به همین دلیل قیمت خرید المنت تسمه ای به میزان و زمانی که حرارت در آن انتقال پیدا می کند نیز بستگی دارد. مکانیسم های متفاوتی باعث انتقال حرارت و گرما می شود. از کاربردی ترین ویژگی ها انتقال حرارت از طریق هدایت است. بنابراین مقاومت و کارایی و همچنین اندازه ی آن تاثیر مستقیمی بر قیمت خرید المنت سرامیکی دارد. برای ارائه دادن لیست قیمت ثابت در شرایط پر نوسان بازار مشکلی اساسی به نظر می رسد. به همین دلیل بهتر است پیش از هر خرید قیمت روز بازار را از سایت های معتبری مانند سایت برنا صنعت یگانه استعلام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی انواع محصولات مانند انواع المنت ساز می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید المنت تسمه ای

در صنایع مختلف مانند ذوب از المنت تسمه ای استفاده می شود. از این دستگاه ها برای گرما استفاده می شود. به دلیل شکل ظاهری این المنت که به تسمه شباهت دارد به این نام معروف شده است که تا عرض 5 میلیمتر نیز به بازار عرضه می شود. استفاده از این المنت در صنعت الکترونیک به دلیل شکل و کاربرد متفاوت آن است. المنت تسمه ای را با نام هایی مانند المنت نواری، سرامیکی و میکایی نیز می شناسند. دمای تولیدی توسط این المنت تا 700 درجه ی سانتی گراد است. استفاده در صنعت ذوب و قالب گیری از این المنت ها به این دلیل است. المنت های تسمه ای را با روکش استیل و یا ورق گالوانیزه به بازار عرضه می کنند. نصب آن ها بر روی سیلندرها و لوله ها به شکل استوانه ای است. ابعاد حلقه های المنت نواری 25 یا 50 درصد است. این محصول با نصب بر روی نازل دستگاه مواد اولیه را ذوب کرده و آن ها را برای قالب گیری آماده می کند. این المنت را به صورت هایی مانند تخت، حلقه ای و یا اشکال دیگر نیز تولید می کنند. این المنت با یک نوار و یا سیم ساخته می شود. برنا صنعت یگانه با ساخت تکنولوژی های صنعتی مانند انبر برقی و ترموکوپول آماده ی  همکاری با واحد های صنعتی است.

خرید المنت تسمه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× ارتباط مستقیم با فروشگاه