جستجو

خرید المنت میله ای

خرید المنت میله ای

امروزه بسیاری از مراکز به ساخت المنت میله ای رو آورده‌اند. برای خرید المنت میله ای و انتخاب آن حتما به حداقل و حداکثر فضایی که می‌خواهید به این المنت اختصاص دهید توجه کنید. دومین معیار جهت انتخاب این محصول این است که می‌خواهید در محیط مورد نظر از چه دمایی استفاده کنید.

هر چه دما، بالا تر باشد؛ باید المنتی انتخاب کنید که وات بر سانت آن بیشتر باشد. همچنین توجه داشته باشید که نسخه با کیفیت این محصول را خریداری کنید و آن را از فروشگاهی بخرید که به آن اطمینان دارید.

خرید المنت میله ای یکی از انواع المنت های حرارتی است که از روکش لوله‌ ای با جنس استیل و یا حتی در برخی موارد از جنس آلومینیوم و مس ساخته می‌شود. داخل این لوله از سیم کروم نیکل مقاومتی فنر شده استفاده شده است که توسط خاک اکسید منیزیم عایق شده است. هیچ اتصال الکتریکی به لوله و بدنه روکش نمی‌دهد. همچنین با دو پیچ، اول و آخر فنر بسته شده که به اصطلاح به آن نقطه سرد می‌گویند.

علت این امر این است که این پیچ‌ها هیچ وقت گرم و داغ نشده و در مدل ‌های استاندارد این المنت ها در نقطه سرد در نظر گرفته می‌شوند. به طور کلی المنت میله ای و المنت لوله ای از پرکاربردترین المنت ها هستند. در مقاله پیش رو قصد داریم به طور کامل به معرفی آن بپردازیم تا شما عزیزان بیش تر با آن آشنا شوید.

آشنایی با خرید المنت میله ای

المنت میله ای از تطبیق‌پذیرترین و پرکاربردترین انواع هیتر های برقی در صنعت هستند. نیروی الکتریکی این المنت ها توسط نیروی برق اعمال می‌شود به گونه‌ای که ابتدا برق به دو سر المنت متصل شده و سیم کروم نیکل آغاز به مقاومت می کند و انرژی الکتریکی را درون خود حفظ می‌نماید.

با این وسیله سیم گرم شده و به اطراف خود حرارت انتشار می‌دهد. بعد خاک اکسید منیزیم این گرمایش و حرارت را به روکش انتقال داده و المنت مورد نظر، آغاز به سرخ شدن و داغ شدن می‌کند. توجه داشته باشید که هرچه سیم فنر شده داخل لوله کم‌تر باشد حرارتی که تولید می‌کند بیشتر است و برعکس.

هر چه طول سیم بیشتر باشد حرارت ایجاد شده کمتر است. همچنین توجه کنید که عمر مفید نیز در صورت کوتاه بودن فنر کاهش پیدا می‌‌کند. این المنت ها انواع مختلف و متنوعی دارند.

می‌توان آن‌ها را به طور سفارشی در اشکال مختلف ساخت تا نیاز مشتری برای قرق کردن مستقیم در مایعات مختلف مانند حلال‌ها، روغن، غیر محلول‌ها و غیره فراهم شود. لوله استیل که جهت روکش از آن استفاده می‌شود درجه بالاتری را تحمل کرده و در برابر رسوب و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

انواع المنت میله ای

در این قسمت قصد داریم به انواع المنت میله ای صنعتی پرداخته و هر یک را مورد بررسی قرار دهیم. المنت فین دار رادیاتی یکی از انواع المنت های میله ای هستند که از آن در بخاری‌های برقی، سوله‌ها، کارخانه‌ها و شرکت‌ها جهت ایجاد حرارت و همچنین گرم کردن محیط استفاده می‌شود.خرید المنت میله ای

المنت های کباب‌پز نوع دیگری از المنت های میله ای هستند که در رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و حتی کشتی‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.خرید المنت میله ای

خرید المنت میله ای: المنت میله‌ ای برای گرم کردن مایعات، گاز و محیط‌ های مختلف و مخازن استفاده می‌شود. این نوع المنت به مدل‌های مختلف و فلج‌های برنجی استیل و غیره ساخته می‌شود.
المنت میله ‌ای به صورت لوله فولادی بوده که داخل آن سیم پیچی از جنس نیکل کروم و خاک و اکسید منیزیم پر شده است. دو سر این المنت به برق متصل می‌شود. این نوع المنت به اشکال مختلف خمکاری و مدل داده می‌شود و همچنین به صورت پره ای و فین دار برای گرم کردن محیط های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید المنت میله ای

 

المنت 210 سانتی متری میله ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× ارتباط مستقیم با فروشگاه